Kandydaci na studia w Uczelni Techniczno-Handlowej im. H. Chodkowskiej w Wydziale Zamiejscowym w Płońsku są przyjmowani bez egzaminów wstępnych. O przyjęciu na studia decyduje kolejność zgłoszeń.
REKRUTACJA KROK PO KROKU
- Rejestracja on-line:
- Załóż konto
- Wprowadź dane osobowe
- Wgraj zdjęcie
- Zapisz się na wybrany kierunek studiów
- Odpowiedz na pytanie badające umiejętności informatyczne
- Wnieś opłatę rekrutacyjną w wysokości 85 zł (bez względu na liczbę wybranych kierunków/specjalności).
Wpłat należy dokonywać na rachunek bankowy: Santander Bank Polska S.A. 96 1910 1048 2212 0402 0493 0001
Uwaga: absolwenci UTH (poprzednio WSZiP, WSCiL) są zwolnieni z opłaty rekrutacyjnej. - Aby zarezerwować miejsce, wyślij dokumenty oraz formularze rekrutacyjne do Dziekanatu pocztą lub mailowo (uznajemy skany pdf oraz jpg):
- Dostarcz wymagane dokumenty i podpisz umowę w Dziekanacie:
- Wydział Zamiejscowy w Płońsku – ul. Sienkiewicza 8, 09-100 Płońsk
Informacja o przyjęciu na studia pojawi się na Twoim koncie rekrutacyjnym!
Wymagane dokumenty na studia drugiego stopnia (magisterskie):
- ankieta osobowa zawierająca zdjęcie kandydata oraz podanie o przyjęcie na studia dostępne po zarejestrowaniu się w systemie on-line,
- oryginał/odpis dyplomu studiów wyższych wraz z suplementem (w celu sporządzenia kserokopii i poświadczenia za zgodność z oryginałem),
- dowód osobisty (w celu okazania),
- dowód wniesienia opłaty rekrutacyjnej.