Kandydaci na studia w Uczelni Techniczno-Handlowej im. H. Chodkowskiej są przyjmowani bez egzaminów wstępnych. O przyjęciu na studia decyduje kolejność zgłoszeń. Liczba miejsc jest ograniczona.
REKRUTACJA KROK PO KROKU
- Rejestracja on-line:
- Załóż konto
- Wprowadź dane osobowe
- Wgraj zdjęcie
- Zapisz się na wybrany kierunek studiów
- Odpowiedz na pytanie badające umiejętności informatyczne
- Wnieś opłatę rekrutacyjną w wysokości 85 zł (bez względu na liczbę wybranych kierunków/specjalności).
Wpłat należy dokonywać na rachunek bankowy: Santander Bank Polska S.A. 96 1910 1048 2212 0402 0493 0001
Uwaga: absolwenci UTH (poprzednio WSZiP, WSCiL) są zwolnieni z opłaty rekrutacyjnej. - Aby zarezerwować miejsce, wyślij dokumenty oraz formularze rekrutacyjne do Biura Rekrutacji pocztą lub mailowo (uznajemy skany pdf oraz jpg):
- rekrutacja@uth.edu.pl (Kampus Jutrzenki)
- rekrutacja.jagiellonska@uth.edu.pl (Kampus Jagiellońska)
- Dostarcz wymagane dokumenty i podpisz umowę w Biurze Rekrutacji:
- Kampus Jutrzenki – ul. Jutrzenki 135, 02-231 Warszawa
- Kampus Jagiellońska – ul. Jagiellońska 82F, 03-301 Warszawa
Informacja o przyjęciu na studia pojawi się na Twoim koncie rekrutacyjnym!
Wymagane dokumenty studia drugiego stopnia (magisterskie):
- ankieta osobowa zawierająca zdjęcie kandydata oraz podanie o przyjęcie na studia dostępne po zarejestrowaniu się w systemie on-line,
- oryginał/odpis dyplomu studiów wyższych wraz z suplementem (w celu sporządzenia kserokopii i poświadczenia za zgodność z oryginałem),
- dowód osobisty (w celu okazania),
- potwierdzenie wniesienia opłaty rekrutacyjnej.
Cudzoziemcy ubiegający się o przyjęcie do Uczelni Techniczno-Handlowej im. H. Chodkowskiej zobowiązani są dostarczyć następujące dokumenty:
- zalegalizowany dyplom ukończenia studiów i kartę przebiegu studiów (w celu sporządzenia kserokopii i poświadczenia za zgodność z oryginałem) oraz tłumaczenie tych dokumentów na język polski przez tłumacza przysięgłego,
- certyfikat znajomości języka polskiego na poziomie B1 lub zaświadczenie o ukończeniu kursu przygotowawczego do podjęcia nauki w języku polskim; w przeciwnym wypadku kandydat zobowiązany jest uzyskać zaświadczenie Uczelni, że stopień znajomości języka polskiego pozwala na podjęcie studiów w języku polskim,
- paszport (w celu okazania),
- ankieta osobowa zawierająca zdjęcie kandydata oraz podanie o przyjęcie na studia dostępne po zarejestrowaniu się w systemie on-line,
- potwierdzenie wniesienia opłaty rekrutacyjnej.
PRZYJMUJEMY DOKUMENTY NA WSZYSTKIE SEMESTRY
UTH przewiduje możliwość przyjęcia studentów w czasie trwania toku studiów, gdy pragną kontynuować naukę w naszej Uczelni.
Warunkiem przeniesienia się na studia jest:
- dostarczenie do dziekanatu wybranego Wydziału podania z prośbą o przeniesienie oraz karty przebiegu studiów pobranej w dziekanacie uczelni macierzystej. Karta przebiegu studiów powinna zawierać nazwy przedmiotów wraz z formami prowadzenia zajęć (wykład, konwersatorium etc.), godzinami, punktami ECTS oraz pieczątką i podpisem osoby wystawiającej.
- ustalenie różnic programowych: na podstawie złożonej przez kandydata karty przebiegu studiów, dziekanat i Dziekan wybranego Wydziału ustalają różnice programowe i semestr, na który może być przyjęta osoba ubiegająca się o przeniesienie.
- kandydat decyduje, czy zaproponowane przez Uczelnię warunki mu odpowiadają, jeśli tak, przystępujemy do procesu rekrutacji.
- rekrutacja - osoba ubiegająca się o przeniesienie dokonuje rejestracji w systemie on-line oraz dostarcza do biura rekrutacji dokumenty zgodne z wymaganiami na wybrany typ studiów w celu podpisania umowy.
- decyzja o przyjęciu: kandydat otrzymuje wpis na listę studentów oraz podpisuje ślubowanie – w tym momencie osoba ubiegająca się o przeniesienie staje się studentem wybranego Wydziału UTH w Warszawie.