Startuje III edycja konkursu WZiL „Strategie marketingowe” – zgłoś się!

Władze akademickie Uczelni Techniczno-Handlowej im. Heleny Chodkowskiej w Warszawie oraz Katedry Zarządzania mają zaszczyt zaprosić na III Edycję Konkursu „Strategie marketingowe”.
Konkurs skierowany jest do studentów kierunków studiów realizowanych na Wydziale Zarządzania i Logistyki Uczelni Techniczno-Handlowej im. Heleny Chodkowskiej.
Celem III edycji jest zainteresowanie studentów wiedzą niezbędną do prowadzenia działalności w formie firmy rodzinnej (element praktyczny studiów).
Konkurs składa się z dwóch etapów, które odbędą się:
- I ETAP – termin testu zostanie ogłoszony przez Organizatora na stronie internetowej Konkursu do 5.03.2025 r.
- II ETAP – termin - 19.03.2025 r.
Uwaga: Etap I konkursu odbędzie się w formie on-line, na platformie Moodle, w formie testu. Osoby piszące test z Kampusu Jutrzenki proszone są o zabranie własnego sprzętu.
Pierwszy etap ma charakter testu zamkniętego o jednokrotnym wyborze. Test składa się z 20 pytań z obszarów: zarządzanie, finanse, rachunkowość, marketing, przygotowanych przez kadrę naukową Uczelni Techniczno-Handlowej im. H. Chodkowskiej - termin testu zostanie ogłoszony przez Organizatora na stronie internetowej Konkursu do 5.03.2025 r.
Drugi etap polegać będzie na przygotowaniu prezentacji multimedialnej na temat: „Plan marketingowy nowego produktu/usługi” - termin 19.03.2025 r.
Uczestnik Konkursu, któremu zostanie przyznane I miejsce uzyska jednomiesięczne stypendium (rozumiane jako zwolnienie z czesnego za miesiąc czerwiec w roku akademickim, w którym odbywa się Konkurs) oraz nagrodę książkową. Nagrodami za uzyskanie II-ego i III-ego miejsca są pozycje książkowe z zakresu zarządzania. Wszyscy zdobywcy nagród zostaną uhonorowani pamiątkowymi dyplomami.
Zgłoszenia udziału prosimy przesyłać do dnia 28 lutego 2025 r. na adres e-mail: konkurs.zarzadzanie@uth.edu.pl