Startuje II edycja konkursu WZiL „Strategie marketingowe” – zgłoś się!
W imieniu Władz Uczelni, Jury i Komitetu Organizacyjnego z przyjemnością ogłaszamy, że:
- Pierwsze miejsce zajęła Pani Julia Mąkowska
Serdecznie gratulujemy!
Władze akademickie Uczelni Techniczno-Handlowej im. Heleny Chodkowskiej w Warszawie oraz Katedry Zarządzania mają zaszczyt zaprosić na II Edycję Konkursu „Strategie marketingowe”.
Konkurs skierowany jest do studentów kierunków studiów realizowanych na Wydziale Zarządzania i Logistyki Uczelni Techniczno-Handlowej im. Heleny Chodkowskiej.
Celem II edycji jest zainteresowanie studentów wiedzą niezbędną do prowadzenia działalności w formie firmy rodzinnej (element praktyczny studiów).
Konkurs składa się z dwóch etapów, które odbędą się:
- I ETAP – test na moodle zostanie przeprowadzony 06.03.2024 r., godz. 11.00 (zdalnie)
- II ETAP – termin: 20.03.2024 r. (środa), godz. 13.30, sala LAB
Uwaga: Etap I konkursu odbędzie się w formie on-line, na platformie Moodle, w formie testu. Osoby piszące test z Kampusu Jutrzenki proszone są o zabranie własnego sprzętu.
Pierwszy etap ma charakter testu zamkniętego o jednokrotnym wyborze. Test składa się z 20 pytań z obszarów: zarządzanie, finanse, rachunkowość, marketing, przygotowanych przez kadrę naukową Uczelni Techniczno-Handlowej im. H. Chodkowskiej - termin testu moodle: 06.03.2024 r., godz. 11.00 (zdalnie)
Drugi etap polegać będzie na przygotowaniu prezentacji multimedialnej na temat: „Plan marketingowy nowego produktu/usługi” - termin 20.03.2024 r., godz. 13.30, sala LAB
Uczestnik Konkursu, któremu zostanie przyznana I nagroda uzyska jednomiesięczne stypendium (rozumiane jako zwolnienie z czesnego za jeden miesiąc (czerwiec) w roku akademickim, w którym odbywa się Konkurs) oraz nagrodę książkową, ufundowane przez Rektora Uczelni. Zdobywcy II-ego i III-ego miejsca otrzymają nagrody w postaci pozycji książkowych z zakresu zarządzania. Wszyscy zdobywcy nagród otrzymają również pamiątkowe dyplomy.
Zgłoszenia udziału prosimy przesyłać na formularzu zgłoszenia (dostępny poniżej) do dnia 29 lutego 2024 r. na adres e-mail: konkurs.zarzadzanie@uth.edu.pl