Elektroniczna skrzynka podawcza już dostępna!
Uczelnia Techniczno-Handlowa im. H. Chodkowskiej udostępniła elektroniczną skrzynkę podawczą w ePUAP. Od teraz możliwe jest wysyłanie dokumentów z podpisem elektronicznym w profilu zaufanym bezpośrednio do Uczelni.
Pismo ogólne można wysłać korzystając z linku: https://www.gov.pl/web/gov/wyslij-pismo-ogolne
Co to jest pismo ogólne?
To pismo, które służy do komunikacji z administracją w sprawach, które możesz załatwić przez internet i które nie mają oddzielnych formularzy.
Możesz nam zadać pytanie, napisać wyjaśnienie, złożyć zażalenie, żądanie, podanie lub wniosek. Samodzielnie uzupełnij formularz na komputerze i wyślij na elektroniczną skrzynkę podawczą. Po chwili dostaniesz elektroniczne urzędowe poświadczenie przedłożenia (UPP) pisma. To potwierdzenie jest tak samo ważne jak potwierdzenie odbioru listu poleconego, który wysyłasz pocztą tradycyjną.